زینبزینب، تا این لحظه: 15 سال و 9 روز سن داره

زینت پدر

سالروز ولادت شاه ولایت

1390/3/25 14:37
نویسنده : مامان و بابا
974 بازدید
اشتراک گذاری

                        

در میـــان کعـبه جـان ، پـرتـو حق جلــوه گر شــد

فاطمه بنت اســد هم ، صــاحب زیبـا پسر شــد

کعبه آن شب ، غـرقـه در نـور دل افـروز خـدا بـود

آسمان کعبه گویی ، مظــهر صــدها گهـــر شــد

عطــر جـانبخش بهشـتی در فضــای کعبه پیچید

تا کـه میـــلاد ســعید مـرتضی فخــر بشــر شــد

        

 

 از زبون زینب:پدر، تو تپش قلب خانه ای؛ وقتی هر صبح، با تلنگر عشق،از خانه بیرون میروی و با کشش

 عشق، دوباره باز میگردی.تو را به من هدیه دادند و من امروز، تمامی خود رابه تو هدیه خواهم کرد؛ اگر بپذیری امروز بی نهایت دوستت دارم.تقدیم به بابا علیزدیشب به زینب گفتم به بابایی بگو دوست دارم.با یه حالت قشنگی گفت:دوست دارم عسیسم.

                                                    blog

برای همسر عزیزم:همسر بی همتای من ، با یک دنیا عشق روز مرد را به تومهربانترین و تنها تکیه گاه

تبریک میگویم و آزروی بهترین ها را برایت دارم . روزهای با تو بودن قشنگ ترین روزهای خداست.Pink Hand Drawn Scribble Heart

                   blog

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

fatemeh
25 خرداد 90 18:18
خیلی ازتون ممنونم،دعا کنید برام!
مامان آیهان
25 خرداد 90 20:12
سلام ما هم به نوبه خود این ولادت فرخنده را به شما و خانواده محترمتان تبریک می گوییم.
مامان سید ابوالفضل
25 خرداد 90 21:04
میلاد با سعادت مولود کعبه مولی الموحدین ،امیرالمومنین، امام علی (ع) محضر امام عصر و الزمان، امام الانس و الجان حجت ابن الحسن العسکری حضرت مهدی عجل الله تعالی فرج و تمام عاشقان حضرت تبریک وتهنیت باد. روز پدر مبارک
مامان ابوالفضل
26 خرداد 90 14:06
روز باباییه زینب خانوم مبارک
حوا
16 تیر 90 1:42
سلام دلمون واسه دختر گلتون تنگ شده حالا ناراحت نشید واسه شما هم یکمی .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینت پدر می باشد