زینبزینب، تا این لحظه: 15 سال و 8 روز سن داره

زینت پدر

امتحانات نفس گیر!

1390/3/24 0:54
نویسنده : مامان و بابا
857 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم،امروز مامانی اولین امتحانشو دادتقریبا خوب بود ،ولی فردا یه امتحان دیگه دارم که اونو اصلا نخوندمتازه باید شروع کنم،دیگه از

 

 درسام  خسته شدم ولی خوب دیگه ترم آخره،امیدوارم همه رو پاس کنم.

شما هم که هر موقع می بینی مامانی داره درس میخونه کتابا رو ازم میگیری 

میگی:ماما نگاشی بکشم مامانی قربون نقاشیای قشنگت بشه.

 

زینب جونم،دختر گلم اینو بدون که مامانی وبابایی خیلی دوست دارن.

 

                      

                       

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

یه مهربون
24 خرداد 90 20:39
وای عزیزم نگاشی هم میکشه قربونش
یه مهربون
24 خرداد 90 20:39
مامانو نباید اذیت کنی فدات شم الهی
مدرسه ی مامان ها
24 خرداد 90 23:03
سلام چه مامان با اراده و پرکاری داره زینب خانوم موفق باشید
مامان تربچه
25 خرداد 90 7:14
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی من که از شر اکتحان دادن خلاص شدم دعا کن از شر پایان نامه هم خلاص شم زینب جونم رو ببوووووووووس
مامان ماهان
25 خرداد 90 8:44
الهی که موفق باشی
مامان سید ابوالفضل
25 خرداد 90 11:24
سلام عزیزم انشالله هرچه زودتر امتحاناتت تموم بشه و بتونی با زینب خانم نقاشی بکشی و از تنهایی درش بیاری. بوسسسسسسس
مامان سید ابوالفضل
25 خرداد 90 11:27
راستی شما کجای خرمشهر زندگی می کنید.
مدرسه ی مامان ها
25 خرداد 90 12:22
سلام، لطف دارید چشم ان شاالله در آینده مطالبی رو در این زمینه هم می ذاریم ممنون که پیشنهادات و نظرات خودتون رو با ما در میون می ذارید.
مریم
25 خرداد 90 12:54
سلام عزیزم مرسی به ما سر زدین این روز خوب و نیکو بر شما هم مبارک باشه امیدوارم امتحاناتونا به خوبی سپری کنن
مامان حسین
25 خرداد 90 13:01
سلام راه علی(ع) سعادت عید علی(ع) مبارک
مامان ابوالفضل
26 خرداد 90 14:07
مامانی موفق باشی
مامان رهام
27 خرداد 90 17:08
آخي عزيزم
يكي از نگاشي هاشو بذار ببينيم




باشه حتما
حوا
28 خرداد 90 0:12
سلام ،امیدوارم امتحاناتت رو با موفقیت بدی من که کوچیکیای تو یادمه دخترت مثل خودت با مزه و شیرین زبونه ،امیدوارم مثل تو و پدرش انسان موفقی بشه .دلم برات تنگ شده میبوسمت .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینت پدر می باشد