زینبزینب، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

زینت پدر

عزیزم تولدت مبارک

1391/1/31 18:00
نویسنده : مامان و بابا
1,292 بازدید
اشتراک گذاری

                                

زینب قشنگم ،دیروز تولدت بود.تولد ٣ سالگیت،چقدر روزا زود میگذرن،انگار همین دیروز بود که وقتی برای اولین بار دیدمت یه حس عجیب و ناشناخته ای بم دست داد و بعد فهمیدم این حس قشنگ حس مادری.

عزیز دلم الان که ٣ سالت تموم شده کامل حرف میزنی و ماشالله خیلی باهوشی.من وباباییم خیلی دوست داریم .دیروز مامان جون بتول اومد خونمون و برات کیک آورد خیلی خوشحال شدی و هی شمعتو فوت میکردی و شعر تولد تولدو میخوندی .بابایی هم برات یه خونه سازی خوشکل اورد.

مامانی امیدوارم همیشه تنت سالم باشه و یه عمربا عزت زندگی کنی میگن دعای پدر ومادر مستجابه .

    شکلکهای جالب و متنوع آروین

اینم چند تا از عکسات

              2 روزگی

              5 ماهگی  

               1 سالگی   

              کنار رود کارون 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

ماماچون بتول
31 فروردین 91 22:18
دقیقا سه سال بیش در چنین روزهایی دلم آشوب بود که کی به دنیا میآیی.بی صبرانه منتظر آمدنت بودم و در بوست خود نمیگنجیدم تا بالاخره در 30/1/88 تصمیم گرفتی بیایی و من با تمام وجودم روی صفحه ی دلم نوشتم:زینب کوچولو خوش اومدی... هیچ وقت خوشحالی آمدنت توی دلم کمرنگ نمیشود و دیروز که سه ساله شدی آمدی تا خوشحالیم را دوباره با تو باز گویم!
مامان زهرا
8 اردیبهشت 91 11:55
سلام خانمی اول باید تولد دختر گلتون را به شما و خود زینب خانم تبریک بگم امیدوارم سالهای سال در کنار هم زندگی شادی داشته باشید من با اجازه ، شما را لینک کردم. خوشحال میشم ما را هم لینک کنید.
حسناسادات
13 اردیبهشت 91 10:45
تولدت مبارک
مامان زهرا
21 اردیبهشت 91 12:15
میلاد بانوی دو عالم و روز مادر و روز زن را از طرف خودم و دخترم به شما مادر گرامی تبریک می گویم.
مامان علي خوشتيپ
23 اردیبهشت 91 0:44
میلاد سرور بانوان جهان و مادر تمام شیعیان و روز مادر بر شما و تمام ایرانیان مبارک http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/00799979429965848816.jpg
مامان علي خوشتيپ
23 اردیبهشت 91 0:44
تولدت با تاخير مباااااااااارك

ممنون عزیزم

مامان ثنا و ثمین
26 اردیبهشت 91 18:15
تولدت مبارک عزیزمانشااله خدا نگهدارت باشه گلم به ما هم سر بزنید.خوشحال میشیم
خاله جون
1 خرداد 91 2:31
سلام گلم تولدت مبارک
زهرا
6 خرداد 91 0:14
سلام ماشاالله چه چشمهای خوشگلی داره مامان زینب ، برای من هم دعا کنید لطفا تا به عشقم برسم تا خاطراتمو با اون و بچه مون یا بچه هامون تو وبلاگم به ثبت برسونم . من نزدیک 20 سالمه . برام دعا کنید خیلی زود به عشقم برسم . ممنونم از لطفتون .
سارینا مامان آرمان
3 تیر 91 18:02
سلام من که مخلوط همه شهرها هستم اول ساکن آبادان بودیم بعد ساکن خرمشهر شدیم الان هم ساکن ممکوی ماهشهرم ولی در حال حاضر اهوازم خونه مامان به مدت چند ماه تا خونم ماهشهر اماده بشه ههههههههه خدا دختر گلت رو برات حفظ کنههههههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینت پدر می باشد