زینبزینب، تا این لحظه: 15 سال و 7 روز سن داره

زینت پدر

بدون عنوان

1390/10/14 15:06
نویسنده : مامان و بابا
421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونی،چند ماهی هست برات مطلب نذاشته بودم آخه اینترنتمون قطع بود.

به همه پدر مادرای عزیز هم سلام میگم.ماشالله همه نی نیا بزرگ شدن مثل زینبم.

زینب جونم دیگه کامل حرف میزنه به قول خودش میگه: من دیگه بسگ (بزرگ)شدم.

بابایی دو روز رفته بود ماموریت تهران ما هم رفتیم اهواز اونجا خیلی بهت خوش میگذره

و هر وقت برمیگردیم گریه میکنی دیروز عصر هم رفتیم خونه عمه سارا آخه حال محمد جواد

خوب نبود ولی خدا رو شکر بهتر شده بود شما هم خیلی خوشحال بودی.

ساعتای 6.5 بود که به سمت خرمشهر راه افتادیم شب هم بابایی رسید.

 

فرشته خودم دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مریم -----------♥
14 دی 90 12:28
سلام عزیزم! 1.وبتون خیلی نانازه نی نی تونم همین خوشمل تر! 2.من مریم زند هستم 12سالمه! 3.بیاین به وبم و نظرتون رو درباره ی تبادل لینک بگین!خوشحال می شم! 4.امیدوارم دوستای خوبی باشین عزیزم. 5.منتظرم
مامان علی خوشتیپ
14 دی 90 14:33
سلام عزیزم شما خوزستانی هستید؟ ما اهوازیم.تو لینکامم چندتا اهوازی داریم. در صورت تمایل به تبادل لینک خبرم کنید.
مامان هوراد
14 دی 90 15:09
سلام دوست من

این روزهاجشنواره وب ایران در حال برگزاری است اگر شما از سرویس نی نی وبلاگ راضی هستید به آدرس زیر بروید و در گروه سرویس دهنده وبلاگ به نی نی وبلاگ رای بدهید

http://directory.iranwebfestival.com/website/niniweblog.com




حتما عزیزم
مامان محمد جواد
14 دی 90 16:03
سلام
به وبلاگ محمد جواد سر بزن عکسای جدید گذاشتم


باشه حتما
مامان پریسا
15 دی 90 0:48
سلام گلم. رد میشدم چشمم افتاد به اسم شهرمون.
سلام همشهری عزیز.
هر چند قدیمی ولی به شهر بچه ها خوش امدی.
به خونه دخترم هم تشریف بیار عزیزم. دوست داشتی با هم دوست بشیم.

چشم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینت پدر می باشد